کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

از شایعه تا واقعیت؛ همه گوشی‌های تاشو سال 2019

گویا شرکت‌ها عزم خود را برای تولید گوشی تاشو جزم کرده‌اند تا 2019، سال معرفی این دستگاه‌ها باشد. این موبایل‌ها قرار است وقتی به فروش برسند که بازار گوشی‌ها راکد می‌باشد و حالا که آمار درآمد کمپانی‌های مختلف کاهش یافته و مردم بیشتر از همان دستگاه‌های سال‌های قبل خود استفاده می‌کنند، باید بازار با یک شوک همراه باشد. حال انتظار می‌رود برندهای بزرگ با تولید گوشی‌های تاشو، دوباره بازار را متحول کرده و آن را در دست گیرند. با سافت گذر همراه باشید تا با کمپانی‌های تولیدکننده گوشی تاشو که تا کنون از برنامه قطعی آنها خبر داریم، آشنا شوید.

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

سامسونگ

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

این شرکت کره‌ای خود را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های تاشو مطرح کرده است. سامسونگ حدود یک دهه می‌باشد که اخبار مربوط به دستگاهی تاشو را منتشر می‌کند به همین دلیل تقریباً همه ما از برنامه‌های این کمپانی خبر داریم.

البته هنوز نام این دستگاه مشخص نیست ولی خودِ سامسونگ تا کنون این گوشی را نشان داده است. به هر حال، همزمان با مراسم معرفی گلکسی اس 10، می‌تواند انتظارات برای این گوشی هم به سر برسد و بالأخره گلکسی ایکس، گلکسی F، گلکسی Fold یا هر چه می‌خواهید آن را صدا کنید، معرفی شود.

این گوشی تاشو تا کنون در یک تبلیغ که البته خیلی سریع پاک شد، به نمایش درآمده و انتظار می‌رود قیمت آن 1800 دلار باشد. مشخصات فنی که از حضور آنها اطمینان داریم، نمایشگر 7.3 اینچی با رزولوشن 2152*1536 پیکسلی (در حالت باز) و صفحه نمایش 4.58 اینچی با رزولوشن 1900*840 پیکسلی (در حالت تا شده) می‌باشد.

همچنین گفته می‌شود این دستگاه به رنگ سبز، آبی، نقره‌ای و مشکی و با فناوری 4G و 5G تولید خواهد شد. همچنین انتظار ما این است که ابتدا گوشی تاشو سامسونگ در کره جنوبی به فروش برسد و دیگر کشورها طبق برنامه مدونی شاهد حضور این دستگاه باشند.

به علاوه، سامسونگ تا کنون پتنت گوشی تاشو گیمینگ نیز منتشر کرده که مشخص نیست از آن چه زمانی رونمایی می‌شود. به هر حال، بهتر است ابتدا منتظر معرفی اولین دستگاه تاشو این کمپانی در تاریخ 20 فوریه و در شهر سانفرانسیسکو باشیم.

هوآوی

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی در دنیا، هوآوی نیز در حال ساخت گوشی تاشو است. ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت هیچ‌وقت از گفتن برنامه‌هایش ابایی نداشته و حالا هم این قانون صدق می‌کند.

همزمان با معرفی مودم Balong 5G، ریچارد یو خاطر نشان کرد که اولین گوشی تاشو هوآوی در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی خواهد شد.

تنها چیزهایی که می‌دانیم و البته از حضور آنها هم مطمئن نیستیم، پردازنده های‌سیلیکون Kirin 980، دو حفره (یکی برای دوربین سلفی و دیگری برای فلاش LED)، پورت USB Type-C و ظاهری باریک‌تر نسبت به محصول سامسونگ می‌باشد.

شیائومی

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

یک شرکت چینی دیگر که می‌خواهد گوشی تاشو تولید کند، شیائومی نام دارد. هم بنیان‌گذار این شرکت یعنی بین لین، تا کنون در ویدیویی مشاهده شده که از گوشی تاشو شیائومی استفاده می‌کند.

تا کنون در توییت‌های جداگانه‌ای به این موضوع پرداخته و از کاربران دعوت شده تا این دستگاه تاشو را در دستان آقای بین لین ببینند.

این ویدیو که توسط سخن‌گوی شیائومی، دونوان سانگ، منتشر شده، تنها یک نمونه به شمار می‌رود ولی یک واقعیت است که شیائومی در حال ساخت یک دستگاه تاشو می‌باشد تا از سامسونگ و هوآوی عقب نماند.

این گوشی به خاطر وجود دو لولا، با محصول سامسونگ و هوآوی فرق دارد زیرا در ویدیوی مذکور، دونوان سانگ، پیش از تا کردن، آن را به صورت 90 درجه می‌چرخاند تا این دستگاه تاشو را تقریباً از تمام زوایا نشان دهد.

Royole FlexPai

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

شرکت Royole دوست داشت اولین کمپانی تولیدکننده گوشی تاشو در دنیا باشد و حالا با معرفی مدل FlexPai توانست به این عنوان دست یابد. جالب اینکه هم‌اکنون امکان خرید این گوشی از سایت رسمی این کمپانی فراهم است.

اگرچه این دستگاه در CES امسال به فروش رسید و اولین گوشی تاشو بازار به شمار می‌رفت ولی به غیر از چندین حباب زیر صفحه نمایش، مشکل دیگری نداشت.

موبایل FlexPai از سیستم عامل خاصی به نام Water OS بهره می‌برد تا مشکل در حال اجرا ماندن برنامه‌ها حین تا شدن گوشی حل شود. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 7.8 اینچی (در حالت باز) با رزولوشن 1920*1440 پیکسلی و نسبت بدنه به تصویر 4:3 می‌باشد.

موتورولا

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

موتورولا پیش از این از گوشی تاشو RAZR رونمایی کرده بود ولی حالا گویا این شرکت می‌خواهد نسل جدیدی از این دستگاه را بسازد هرچند هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. وقتی موتورولا پتنتی را در تاریخ 17 دسامبر سال قبل منتشر کرد، طولی نکشید که رندرها در اینترنت دست به دست شدند.

واقعیت آن است که اطلاعات زیادی در مورد گوشی تاشو هوآوی نداریم ولی وال‌استریت‌ژورنال گزارش داده که قیمت آن از 1500 دلار آغاز خواهد شد. این دستگاه به صورت اشتراکی توسط Verizon و گروه لنوو تولید می‌شود و فقط مختص آمریکا خواهد بود.

ال‌جی

گوشی گوشی تاشو سامسونگ شیائومی هوآوی ال‌جی موتورولا Royole FlexPai

درست است که اطلاعات زیادی در مورد گوشی تاشو ال‌جی نداریم ولی آنطور نیست که هیچ چیزی در این مورد ندانیم.

ال‌جی تا کنون طراحی دو گوشی تاشو را منتشر کرده که اولی دارای یک لولا در وسط می‌باشد که بیشتر شبیه محصول سامسونگ است. دومی هم دارای لولا هست ولی نه در وسط بلکه در کناره‌ها تا احتمال دهیم این بخش برای نمایشگر همیشه روشن خواهد بود.

اینها تمام اطلاعات ما در مورد گوشی‌های تاشو است ولی مطمئناً با گذشت روزهای بیشتر از سال 2019،‌ اوپو، سونی، ویوو، اپل و . . . کار خود را در این عرصه آغاز خواهند کرد. پس با سافت گذر همراه باشید.


منبع: androidpit.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 44171 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/11/17 تعداد مشاهده: 2815
سافت گذر